9 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu 9 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu

9 februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Nicole

09 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Warwick

Deze nacht heerlijk geslapen. Ik moest vanochtend om 7:00 beginnen. Ik had vanochtend geen problemen met opstaan hoewel het wel een korte nacht was. Vanochtend was het enorm druk met ontbijt. Er stonden 270 gasten op het reserveringssysteem voor ontbijt. Dat is heeeel veel. Ik moest samen met Alae werken. Het was zijn eerste ontbijtdienst. Ik mocht/kon hem namelijk alles vertellen hoe het werkte na een paar dagen ontbijtdienst gehad te hebben. Na de ontbijtdienst alle tafeltjes opgedekt voor de avond en de ochtend. Rond 11:30 ontbeten/geluncht met een lekker eitje op een half stokbroodje en op de andere helft van het stokbroodje met roomkaas, sla, tomaat en komkommer en yoghurt met vers fruit. We hadden gezellig met z’n tienen ontbeten. Na mijn ontbijtdienst lekker mijn joggingpak aangetrokken wat toch echt het lekkerste is om aan te hebben na een pittige ochtenddienst. Vervolgens lekker mijn raampje open gedaan, bedje verschoond, wasjes gedraaid, schoenen gepoetst en papieren voor school ingevuld. In de avond lekker gegeten. Na het avondeten aan de bar gehangen met een supervisor van F&B en een mevrouw van de receptie genaamd Keisha en Alae. Ook heb ik de kamers gezien waar hun slapen. Er zijn 2 verschillend slaapruimtes staffhouse en staff block. Ik heb mijn kamertje in staffhouse. Mijn F&B manager en Keisha slapen in staffblock en dat is een groot verschil met staffhouse. Vervolgens met z’n viertjes in de auto naar de avondwinkel geweest voor wat bier, prosecco en frisdrank. Daarna hebben wij lekker op de kamer van de F&B manager gepraat wat gedronken met wat muziek op. Het was een hele gezellige avond. Zo leer je vanzelf je collega’s kennen. Alae en ik gingen niet al te laat naar huis want Alae moest de volgende dag werken en ik was lekker vrij.

  • 11 Februari 2014 - 13:19

    Oma Rens:

    Ontroerend om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Trots op je! knuffel oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 4114

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Stage Engeland 2014

Landen bezocht: