27 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu 27 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu

27 februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Nicole

27 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Warwick

Het is vandaag donderdag dat betekent mijn rooster voor volgende week is bekend. Vandaag ontbijtdienst van 7:00-10:00 en daarna 10:00-15:00 C&E (Conference and Events). C&E was vandaag erg druk. Alle C&E rooms waren bezet dat zijn er ongeveer 16. De ene zaal heeft een lunch de andere zaal alleen koffie en nog een andere zowel ontbijt en lunch. Wij waren vandaag met gelukkig lekker veel personeel. Vandaag eigenlijk alleen maar mannen in pak gezien of vrouwen in nette jurkjes.. Kan geen pak meer zien haha. Vanavond lekker avond gegeten patatjes met kipfilet en groenten. Na het avond eten gezellig geskyped met mijn lieve ouders, zusje en mijn gekke vriendinnen. Mijn ouders en zusje komen 2 mei tot 5 mei deze kant op. Kan stiekem niet wachten, want ik mis ze enorm . Ik ben hier bijna (al)weer een maandje. De tijd vliegt voorbij als je het naar je zin hebt en dat heb ik.

  • 28 Februari 2014 - 10:54

    Theo Heijne:

    Lieve schat,

    Dat was even lezen geblazen de respectievelijke reisverslagen. Maar het beeld wat daaruit naar voren komt is dat je het reuze naar je zin hebt. Wat leuk dat je ook naar Birmingham bent geweest. In 1990 was ik daar 14 dagen voor de zg. Internationale Beroepenwedstrijden.
    Die gehouden werden in het ............ Centrum. Toen was Birmingham juist aan de stedelijke opbouw bezig. Vandaar dat het leuk is om te horen dat die stad zo is opgeknapt.
    Fijn dat Jose en Ronald een paar dagen naar je toekomen dan kan jij ze een hoop laten zien.
    Maar ik ben wel benieuwd om jouw hier op Koningsdag te zien.
    Hier gaat het goed. Volgende week gaan wij een paar dagen naar Winterberg (Duitsland) om daar de verjaardag te vieren van Nico Visser de ex van Floor. Het zal mij benieuwen hoe het gaat. Hou je haaks en ik lees de volgende verslagen met plezier. Dikke kus Opa

  • 03 Maart 2014 - 10:01

    Mw Boukanova:

    I really enjoy reading your blog, darling. Keep up the good work and enjoy yourself!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 4096

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Stage Engeland 2014

Landen bezocht: