8 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu 8 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu

8 februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Nicole

08 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Warwick

Deze dag ben ik om 7:00 begonnen tot 12:00. Er waren weinig gasten voor ontbijt 85 gasten maar.. Deze ochtend/middag geluncht met een lekkere bruine bagel met een gebakken eitje met bacon met een mokka koffie en sinaasappelsap en een bakje vers fruit met yoghurt. Wat is het toch heerlijk om van het buffet te mogen eten/pakken waar je zelf zin in hebt.
Na mijn dienst heb ik mijn werkkleding uitgetrokken en lekker mijn pyjama aangetrokken. Ik heb toen heerlijk even 3 uurtjes geslapen. Ik moest tenslotte ook nog in de avond werken van 18:00-23:00. Ik ben rond 16:30 richting het business centrum gegaan om met mijn lieve neefje Kevin, tante Linda en oom Martin te facetimen. Vervolgens daarna nog eventjes met mijn ouders en zusje.
Na iedereen weer gesproken te hebben ben ik lekker wezen avondeten in de bedrijfskantine. Ik heb daar heerlijk gebakken aardappeltjes gegeten met een soort van couscous en kippenpootjes. Na het avondeten ben ik richting mijn huisje/kamer gegaan om me om te kleden voor mijn eerste avonddienst. Dit is me heel goed bevallen. Deze avond stond ik C&E dat houdt in dat je bij conference and events staat/werkt. Gisteravond was dat een bedrijfsfeest van een promotiebedrijf. Het waren 134 personen van jong tot oud. Er waren 14 tafels allemaal genummerd en iedereen zat bij zijn/haar afdeling. De tafels waren heel mooi opgedekt met blauwe servetten, bestek, wijnglazen en borden en een klein bordje met een broodmesje met een wit/bruin broodje erop. Verder stond er op elke tafel 3 flessen witte wijn, 2 rode wijn en een karaf water. Het voorgerecht was geroosterde parmaham met Parmezaanse kaas, sla en met gedroogde tomaatjes. Het hoofdgerecht was een soort van biefstuk met een sausje en sperzieboontjes/asperges en aardappelpuree. Het nagerecht was een warm appel kruimel taartje met vanille saus erover heen en een aardbei erop met koffie/thee. Diegene die allergisch waren daar heeft de keuken ook aan gedacht. Deze gasten kregen een soepje en i.p.v. het vlees kregen ze vis. Verder diegene die geen taartje mochten kregen vers fruit. Na afloop waren er meerdere bordjes met geroosterde parmaham en het warme taartje over. Zelf heb ik een bordje parmaham gegeten wat erg lekker was en natuurlijk een lekker warm appel kruimel taartje wat verdronk in de vanille saus haha. Na het toetje en de koffie/thee ging het bandje spelen. Het bandje speelde allemaal jaren 70 en 80 muziek. Ik herkende wel wat liedjes maar niet allen. ABBA werd bijvoorbeeld ook gespeeld/gezongen. Het was een pittig dagje met een gesplitte shift maar uiteindelijk toch 10 uurtjes gewerkt. Ik was wel erg moe na deze avond. Ik moest ten slotte de volgende dag wel weer om 7:00 beginnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 4097

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Stage Engeland 2014

Landen bezocht: