23 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu 23 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu

23 februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Nicole

23 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Warwick

Deze ochtend alweer vroeg begonnen (7:00) tot 14:30. Er was zowel lunch als diner deze dag. Een uitgebreid lunchbuffet voor 16 personen. Na mijn dienst heel eventjes een schoonheidsslaapje gedaan en daarna met de bus naar Lemmington geweest want daar woont een collegaatje van mij genaamd Andrei. Andrei is een Roemeense jongen en we kunnen het goed met elkaar vinden.
Andrei woont met 2 andere jongens die ik wel eens eerder heb gezien met uitgaan in Lemmington. Hij heeft deze avond overheerlijke kippensoep gemaakt met allerlei verschillende broodjes met beleg. Later op de avond kwam Violetta van housekeeping nog eventjes buurten en heeft mij tenslotte ook weer naar huis gebracht.