19 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu 19 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu

19 februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Nicole

19 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Warwick

Ik ben deze ochtend ziekjes wakker geworden. Keelpijn, hoofdpijn en rillerig. Het liefste wilde ik deze dag mijn ouders om me heen hebben en door hun verzorgd worden maar helaas…
Ik heb me niet ziek gemeld. Ik heb gewerkt van 7:00- 14:00. Ik heb paracetamol, trachitol en een vitamine tablet ingenomen en vervolgens gewerkt. Na mijn dienst ben ik meteen mijn bedje ingedoken want voelde me helemaal niet mezelf/Nicole. Ik heb een heerlijke fruitsmoothie gekregen van mijn buurjongen die in de keuken werkt daar heb ik dan wel weer geluk mee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 4107

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Stage Engeland 2014

Landen bezocht: