16 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu 16 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu

16 februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Nicole

15 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Warwick

Na al dat gefeest moest er toch echt vandaag weer gewerkt worden. Ik ben begonnen om 7:00 – 13:00. Deze dag was er zowel ontbijt als lunch. De lunch was deze dag voor het hogere management van alle Hiltons in de UK. Deze middag moest alles strak en vloeiend lopen want het was tenslotte het hogere management van alle Hiltons in de UK. Ook ben ik vandaag een maandje 19 . In de avond een drankje gedaan met mijn collega’s bij de bar. Ik heb deze avond ook goed nieuws te horen gekregen. Het goede nieuws is dat er 2 kamers morgen vrijkomen in het staffblock. Ik verblijf nu in het staffhouse. Het verschil tussen staffblock en staffhouse beschrijf ik hieronder.

Het staffblock is een lange gang met aan beide kanten kamers. Hier verblijven mijn collega’s van zowel keuken, F&B, afwas, housekeeping en supervisors. Het staffblock bestaat uit 10 kamers. Verder is het staffblock in het hotel. Je hebt ook internet in je kamer en het kan ook zijn dat je een kamer hebt met een badkamer. Wasmachine deel je met z’n allen. Je hebt in het staffblock veel meer contact met je collega’s.

Het staffhouse is een huis met meerdere kamers, badkamer, wasmachine, keuken, loungeruimte en daar sliepen wij met een dove opa en een supervisor. Het staffhouse is 1 minuut lopen van het hotel. Het huis rook niet altijd heel fris. Het is wat rustiger gelegen.

Wij hopen dat wij morgen akkoord krijgen dat wij beide mogen verplaatsen naar het staffblock.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 4110

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Stage Engeland 2014

Landen bezocht: