14 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu 14 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu

14 februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Nicole

14 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Warwick

Het is vandaag Valentijnsdag. Ik moest vandaag werken van 6:00 tot 13:00 en in de avond van 18:00-23:00. De ontbijtzaal en dinerzaal waren beide versierd met rozenblaadjes, hartjes ballonen en rode kaarsjes op tafel. Het zag er onwijs mooi uit. Het aantal gasten voor ontbijt viel mee. Het aantal gasten voor het diner was heel veel totaal 160 personen ongeveer. Het was een driegangen Valentijns menu. De service was deze avond alleen heel slecht. De keuken was goed voorbereid op de drukte en het bediende personeel ook. Ik stond zelf in de keuken om alle voor, hoofd en nagerechten naar de tafels te brengen. Er stond een manager in de keuken om de communicatie van het bediende personeel naar de keuken goed te laten verlopen. Alles ging goed alleen de communicatie van de manager was drama. Dit was een onwijs zware en vermoeide dag. Na alle rottige en slechte reacties van de gasten was het personeel erg toe aan een (alcoholische) drankje na werk. Wij zijn met z’n allen na werk uitgegaan in Lemmington. Mijn eerste keer uitgaan in Engeland !! Wij zijn uitgeweest in RIO’S & Juicefactory. Ik vond RIO’S erg leuk. Juicefactory vond ik wat minder. Wij waren rond 5:00 s’ochtends terug in het hotel daarna hebben wij nog even na gefeest op de kamer van mijn supervisor. Ik lag rond 6:00 in mijn bed. De keuken begint rond 5:30 om het ontbijt voor te bereiden. Wij kwamen aan in het hotel en de keuken begon met werken, prachtig om dit mee te maken hahaha. Gelukkig was ik de volgende dag vrij !

  • 03 Maart 2014 - 09:32

    Mw Boukanova:

    Wat leuk! Ik vind het geweldig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 4111

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Stage Engeland 2014

Landen bezocht: