12 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu 12 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu

12 februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Nicole

12 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Warwick

Ik moest deze ochtend vroeg uit de veren. Ik moest beginnen om 7:00 tot 15:00. Deze ochtend/middag was het onwijs druk, omdat alle managers/supervisors van alle Hilton Hotels van UK hier een meeting hadden met ontbijt en lunch. Het ontbijtbuffet blijft altijd hetzelfde maar de lunch verschilt nogal. Het lunchbuffet was onwijs mooi opgemaakt met heerlijke salades, warme gerechten en toetjes. Na de lunch mochten wij als personeel de rest opeten. Het was onwijs lekker allemaal. Ik had allerlei verschillende salades/toetjes. Na mijn dienst werden Alae en ik uitgenodigd door twee collega’s van ons om wat te gaan drinken in de plaatselijke pub genaamd Loydss in Warwick. Het was een dolle en gekke avond. Wij vinden het onwijs fijn en leuk dat we hier zeer gewaardeerd worden. Na deze avond zijn wij door een collega terug gebracht naar het hotel. Ik verlangde na deze avond onwijs veel naar mijn bedje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 4100

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Stage Engeland 2014

Landen bezocht: