6 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu 6 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu

6 februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Nicole

06 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Warwick

Ik ben vanochtend om 7:00 begonnen tot 9:00. De supervisor genaamd Meggie kwam naar mij toe rond 9:00 om te vertellen dat ik deze dag een cursus had. Ik moest om 9:30 in de bedrijfskantine zijn. Tussendoor heb ik me snel omgekleed van mijn werkkleding naar nette kleding. Wij werden gebracht door een werknemer van het hotel. We gingen met Alae en een 1 Roemeens meisje en een Roemeense jongen en ik naar de cursus. De cursus was in het Hilton hotel Bromsgrove wat ongeveer 30 minuutjes rijden was. Achteraf bleek dat de Roemeense jongen en het meisje een stel waren. Wij waren met z’n vieren van het Hilton Warwick en daar in het Hilton hotel Bromsgrove waren nog 6 nieuwe personeelsleden die ook bij de cursus waren. De cursus ging over de geschiedenis van het Hilton, aantal Hilton hotels over de hele wereld, hoeveel werknemers voor het Hilton werken, de afdelingen binnen het Hilton, veiligheid, evacuatie, service, gastvrijheid en over belangrijke zaken zoals; contract, ziekmelden, meetings, in/uitchecken voor en na dienst, pauzes, kledingvoorschriften, belasting terug vragen etc. Verder ook nog daar geluncht. Het was erg lekker met allerlei verschillende sandwiches, frietjes, salades en toetjes. De cursus duurde tot 15:30. Wij waren rond 16:00 weer terug in het hotel. Het was een hele interessante cursus. Ik was alleen wel erg moe na de cursus. Het was enorm veel informatie. Vervolgens heel even gelegen en daarna lekker gegeten en na het avondeten eventjes geskyped met mama, want papa was naar Ajax – Groningen en Lisanne moest trainen en werd naar huis gebracht. Morgen moet ik voor het eerst om 6:00 tot 12:00 werken, spannend!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 46
Totaal aantal bezoekers 4102

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Stage Engeland 2014

Landen bezocht: