4 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu 4 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu

4 februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Nicole

04 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Warwick

Vandaag een heerlijk dagje gehad. Vandaag ook 7:00 begonnen tot 12:30 vanwege geen lunch maar alleen ontbijt. Na mijn dienst ben ik lekker alleen naar Stratford geweest. Stratford is best een groot stadje met vooral leuke winkeltjes & goedkope supermarkten (H&M, Sainburry's, LUSH, Body shop etc.). Ik heb lekker een paar zakken chips, cup a soep, noedels, koek en sapjes gekocht. Ik moet er tenslotte wel van genieten. Ik was deze dag rond 16:00 weer terug in het hotel toen eventjes een tukkie gedaan en om 17:00 lekker avond gegeten. Het eten is boven verwachting. Na het avondeten ben ik eventjes heerlijk gaan zwemmen, sauna ingeweest en een stoombadje genomen. Morgen en donderdag begin ik beide nog om 7:00 tot finish. Verder is mijn rooster nog onbekend. Ik heb inmiddels al 2 witte blouse en een grijs gilletje. Ik heb het kleinste maatje nodig dat hebben ze weinig tot niet vandaar dat mijn rok/pantalon besteld moeten worden in maatje 8. Verder heb ik het ook heel erg naar mijn zin met Alae. Hij is een leuke en aardige jongen. We hebben het leuk samen met de meest leuke grapjes en gein. Collega's zijn voornamelijk Pools of Engels. Hele aardige collega's. Wij zijn de jongste van het personeel. De leeftijd verschilt enorm in het team van een oude opa bij de afwas tot wij in de bediening. Helaas hebben wij niet dezelfde diensten en vrije dagen. Hij werkt vandaag, morgen en overmorgen vanaf 16:00 tot finish dat is voornamelijk avondeten en als alles en iedereen weg is en opgeruimd is dan mag je naar huis. Je hebt ook nog split shiften dat is bijvoorbeeld van 7:00 tot 10:00 ontbijt en daarna van 10:00 tot 15:00 bar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 41
Totaal aantal bezoekers 4103

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Stage Engeland 2014

Landen bezocht: