1 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu 1 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu

1 februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Nicole

01 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Warwick

Deze ochtend lekker uitgeslapen daarna nog eventjes lekker bij papa en mama in bed gekropen om het nog eventjes over de avond ervoor te hebben. De zenuwen gierde door mijn lijf heen die dag.. Kort er na de bende van de afgelopen avond opgeruimd. Rond 11:00 kwam oma op de koffie en ging vervolgens ook mee naar Schiphol om mij uit te zwaaien. Het was ook nog een grote verassing voor mij omdat, Gil had gezegd dat ze geen vrij kon krijgen op de zaterdag van de bakker waarop ik al afscheid moest nemen van haar op mijn afscheid/verjaardagsfeest. Ik vroeg me uiteindelijk af in de ochtend tegen wie mijn papa aan het praten was en toen stond Gil op een gegeven moment toch voor me neus. Met z’n vijven naar Schiphol gereden (papa, mama, Gil, oma en ik). Thuis moest ik al afscheid nemen van mijn lieve zusje vanwege een wedstrijd die ze moest spelen waar ze zelf op eigen vervoer heen ging. Wedstrijd wel gewonnen met 1 punt verschil, spannend. Er vielen wel al heel wat traantjes na het ‘afscheid’ nemen van mijn lieve zusje. Na het afscheid genomen te hebben zijn we met z’n allen naar Schiphol gereden om afscheid te nemen. Eenmaal in vertrekhal 2 aangekomen kwamen mijn twee lieve vriendinnen Melissa en Kelsey en Martin, Linda, Kevin, Marjan (tante) en Chantal (nicht). Een hele gezellige boel. Vervolgens ingecheckt op de vlucht BE102 naar Birmingham vertrek 14:00 aankomst 14:30. Bagage afgeven met een klein probleempje koffer te zwaar mijn handige mama had mijn koffer heel slim lichtergemaakt door mijn schoenen in mijn handbagage te stoppen. Uiteindelijk afscheid genomen voor de paspoortcontrole in vertrekhal 2. Daar vielen toch echt heel wat traantjes.. :’(. Ik vond het eerlijk gezegd heel spannend om alleen te vliegen. Verder wat eten, drinken en tijdschriften gekocht op de luchthaven en kort daarna al naar de gate D06. Gate D06 is een busgate. Je hebt D06A tot D06L. Mijn busgate was D06F. De instaptijd was 13:20. Na de omroep stond er een busje klaar om mij mee te nemen naar het vliegtuig. Het vliegtuig van Flybe was heel erg klein het leek heel erg op een privéjet haha was dat maar zo. Na een korte vlucht aangekomen in Birmingham. Bagage kwam al vrij snel op de band daarna door de paspoortcontrole. Ik werd opgehaald door Peter (F&B supervisor). Het was ongeveer 30 minuutjes vanaf de luchthaven misschien wel korter naar het Hilton Hotel Warwick. Mijn kamer is aardig tegen gevallen maar gelukkig slaap je er alleen maar en ben je voor de rest of aan het werk of buiten de deur. Mijn kamer heeft een 1,5 persoons bed met een kledingkast en een kastje. Badkamer moet ik delen met Alae. Alae is een jongen en zit ook op het ROC Airport in Hoofddorp en doet dezelfde stage als ik. Verder is er beneden ook nog een keuken, kleine lounge, droger en een wasmachine. Na aankomst rustig en uitgebreid mijn spulletjes uitgepakt en ingedeeld om het mijn eigen te maken . Rond 17:00 was mijn eerste avondeten in het Hilton Hotel en dat is me zeer goed bevallen. Na het avondeten een rondleiding gekregen door het hotel en kennisgemaakt met het personeel en de manager. Daarna hele avond gezeten in de lobby om te internetten en iedereen te vertellen dat ik aangekomen was. Rond 23:00 kwam Alae aan in het hotel. Hij had ten slotte een latere vlucht. Beide waren wij erg moe en zijn al vrij snel naar ons huisje gegaan. Mijn eerste nachtje in een vreemd bedje.

  • 11 Februari 2014 - 08:50

    Svetlana:

    Mooi geschreven, hoor, Nicole. Maar wonen jullie boven in het hotel, in de employees accommodatie? Hoe is de eerste werkdag verlopen? Ik hoop dat je al snel went aan Warwick, nieuwe collega's, je kamertje etc.
    Groeten,
    Mw Boukanova

  • 11 Februari 2014 - 13:22

    Nicole Bonnema:

    Dankjewel mevrouw Boukanova. Nee wij wonen niet boven in het hotel. Wij wonen in het staffhouse dat is een apart huisje naast het hotel. Alle kamers boven in het hotel zijn vol. Ik ben helemaal gewend hier met hele lieve collega's en heb ook al meerdere stadjes bezocht samen met Alae. Wij maken er een mooie tijd van samen. Mijn kamertje heb ik helemaal opgevrolijkt met lichtjes,foto's en kaarten. Het is nu mijn eigen kamertje geworden haha. Groetjes, Nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 4105

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Stage Engeland 2014

Landen bezocht: