21 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu 21 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu

21 februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Nicole

21 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Warwick

Vanochtend vroeg uit de veren. Vandaag gewerkt van 6:00- 12:00. Het was vandaag een enorm zonnige dag. Ik voel me weer helemaal mezelf/Nicole na 2 dagen me niet lekker gevoeld te hebben. Na mijn werk lekker bijgekomen van deze dag. Net lekker fish and chips gegeten en daarna lekker lang geskyped met mijn lieve papa en mama die ik toch best wel mis. Zometeen lekker de sauna en het zwembad in. Even lekker tot rust komen. Fijne avond allemaal !

  • 21 Februari 2014 - 21:28

    Theo Heijne:

    Niet op alle verslagen kan ik reageren maar ik ben blij dat je, je weer goed voelt.
    Ik heb mijn reactie al op een eerder reisverslag geschreven.
    Hou je haaks en jij ook een fijne avond.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 4090

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Stage Engeland 2014

Landen bezocht: