20 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu 20 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu

20 februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Nicole

20 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Warwick

Ik heb deze ochtend en middag gewerkt van 7:00-14:00. Ik voelde me deze ochtend nog wel wat ziekjes maar al beter dan gisteren. Lekker rustig aangedaan en in de avond naar Porridge Pot geweest dat is een pub die schuin tegenover het Hilton hotel ligt. Ik ben met Alae, Ayden en Andrie hier heen geweest. Lekker bijgekletst en het niet laat gemaakt. Ik moest de volgende dag al om 6:00 beginnen maar gelukkig wel tot 12:00.

  • 21 Februari 2014 - 21:22

    Theo Heijne:

    Lieve schat,

    Ontzettend leuk jouw reisverslagen te lezen. Soms heb ik het idee dat dit in plaats van een studieperiode een tijd is om alle Engelse pubs van binnen te leren kennen.
    Maar ook dat hoort er bij om je rugzakje met levenservaring te vullen. Uiteindelijk zal je met die bagage het leven hier in Holland weer beter aankunnen.
    Verheug me op het feit dat je met Koningsdag naar Holland komt om bij te praten.
    Hier genieten wij van de Olympische spelen. Vooral van de geweldige resultaten van onze schaatsers. De verhalen die hier achter schuil gaan van ontzettend hard werken en jezelf veel ontzeggen spreken ons enorm aan. Wij hopen dat je er nog wat van mee krijgt.
    Ben erg nieuwsgierig of het in Engeland ook zo leeft?
    Hou je haaks en ik lees met heel veel belangstelling je reisverslagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 4095

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Stage Engeland 2014

Landen bezocht: