18 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu 18 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu

18 februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Nicole

18 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Warwick

Vandaag vroeg begonnen 6:00- 13:00. Na mijn dienst lekker eventjes een schoonheidsslaapje gedaan. Ik ben met mijn collega’s deze avond wezen bowlen. Elke dinsdag is het halve prijs voor bowlen. Het was onwijs gezellig. Ik ben 3de geworden met bowlen van de 5 personen. Na het bowlen zijn wij terug gebracht met de auto naar het hotel en zijn wij daarna nog eventjes naar de TESCO in Warwick geweest die 24 uur open is doordeweeks. Ik heb me ogen uitgekeken in deze onwijs, grote, mega supermarkt. TESCO is een apotheek, kledingwinkel, bloemenwinkel en een supermarkt in een. Je kan er alles vinden. Dit was niet de laatste keer in TESCO Warwick. Ik heb uiteraard hier vele aankopen gedaan. Na TESCO was het tijd voor teatime. Na mijn kopje thee lekker wezen slapen.