11 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu 11 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu

11 februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Nicole

11 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Warwick

Ik had deze dag weer een lekker dagje vrij. Ik heb heerlijk uitgeslapen in mijn lekkere bedje met mijn dekbed van thuis. Wat kan dat toch lekker zijn na allemaal vroege diensten. Alae moest deze dag werken. Ik ben deze dag met een dubbeldekker naar Warwick geweest om een bankaccount te openen bij LLOYDS. Hiervoor had ik een paspoort, contract van school nodig en een verblijfsvergunning dat ik slaap in het staffhouse van het Hilton Hotel Warwick. Verder heb ik ook een waterkoker en een wasrek gekocht in het dorpje Warwick. Ik heb dit van mijn lieve oma en mama gekregen. Ik kan met mijn waterkoker een lekker kopje thee/koffie en een cup a soupje/noedels maken. Verder heb ik gemerkt dat mijn waslijntje te kort is om mijn was aan op te hangen. Ik heb een wasrek gekocht waar ik nu alles aan kan ophangen.
Ik was rond 16:00 weer terug in mijn kamertje. Vervolgens lekker een kopje thee gezet met mijn nieuwe waterkoker met een muffin erbij, genieten. Avond lekker gegeten en vroeg naar bed gegaan voor mijn ochtenddienst de volgende dag.

  • 13 Februari 2014 - 20:22

    Melissa:

    Ik ben zo trots op je dat je dit allemaal doet! Mijn held<3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 4087

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Stage Engeland 2014

Landen bezocht: