7 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu 7 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu

7 februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Nicole

07 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Warwick

Vandaag gewerkt van 6:00-12:00. De ontbijtdienst was deze ochtend niet bijzonder. Er waren deze ochtend maar 86 gasten voor ontbijt dat is erg weinig en geen lunch. Na het werken snel omgekleed van mijn werkkleding naar normale kleding. Alae was vandaag vrij. Wij zijn na mijn dienst samen naar Coventry geweest. Het was een enorme lange busreis iets meer dan een uur. Coventry is een stadje vol met hindoestanen en met een mooi groot plein met een Primark. Wij hebben deze dag een prepaid abonnementje afgesloten voor de komende maand 10 GBP voor 1 GB, 100 belminuten en 400 sms’jes. Verder ook nog lekker boodschappen gedaan bij de winkel poundland waar (bijna) alles 1 GBP kost. In de namiddag lekker KFC gegeten. Ik ben onwijs blij met mijn telefoonabonnementje eindelijk internetten op mijn eigen kamer. De terugreis van Coventry naar Warwick zaten we in een dubbeldekker bovenin en vooraan haha. Wij hebben deze dag lekker de toerist uitgehangen. Nu lekker chillen op mijn kamer met Alae met een lekker bakje vla en muziek van DJ Alae. Een grote gezellige boel. Ik maak het vanavond niet te laat want morgen moet ik om 7:00 beginnen. Het was uiteindelijk 1:30 geworden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 42
Totaal aantal bezoekers 4089

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Stage Engeland 2014

Landen bezocht: