3 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu 3 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu

3 februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Nicole

03 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Warwick

Mijn eerste werkdagje in het Hilton hotel Warwick. Deze ochtend moest ik om 6:30 beginnen. Ik moest werken met Meggie, zij is de F&B Supervisor. Verder met een ander leuk meisje genaamd Anna. Zowel Meggie als Anna hebben mij deze dag ingewerkt. De werkzaamheden van deze ochtend waren de gasten verwelkomen en vragen om hun kamernummer i.v.m. reserveringsysteem, gasten meenemen naar een tafel, thee/koffie aanbieden, vieze bordjes/bestek/glazen ophalen en opnieuw indekken voor de volgende gasten. Na het ontbijt alle tafeltjes opgedekt met het diner bestek/glazen. Het ontbijt is doordeweeks van 7:00-10:00 en in het weekend van 7:00-11:00. Doordeweeks hebben alle managers/supervisors van alle verschillende afdelingen binnen dit hotel een vergadering. Deze vergadering vindt plaats altijd na het ontbijt van 10:00-10:30. Als deze vergadering is geweest mogen de personeelsleden gaan ontbijten tot ongeveer 11:00. Wij mogen dan als personeel gebruik maken van het buffet.
Ik mocht deze ochtend de vergadering van alle managers/supervisors meemaken. Het was erg interessant. Na de vergadering lekker ontbeten en nog een rondleiding gekregen door het hotel. Daarna meegedraaid met de lunch was erg rustig. Deze dag waren er maar 5 personen lunch viel erg mee.
Er waren 400 gasten in het hotel die na een begrafenis hier kwamen eten. Dit moeten jullie even voorstellen… 400 gasten en allemaal een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Het was een garnalencocktail of een groentesoepje als voorgerecht. Na het voorgerecht alle bordjes opgehaald en het buffet klaargemaakt en daarna nog een toetje. Ik was uiteindelijk om 16:00 klaar.
Deze dag werkte ik tot finish dat houdt in als er lunch reserveringen zijn dan werk je zowel ontbijt als lunch. Als er geen lunch reserveringen zijn mag je vaak rond 12:00 weg. Na deze pittige eerste werkdag lekker gedouched en eventjes kort een tukkie gedaan dat had ik wel even nodig na een eerste zware dag. Rond 18:00 gegeten en daarna geskyped met mijn ouders en Ruby.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 47
Totaal aantal bezoekers 4093

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Stage Engeland 2014

Landen bezocht: