2 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu 2 februari 2014 - Reisverslag uit Warwick, Verenigd Koninkrijk van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu

2 februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Nicole

02 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Warwick

Wij waren deze dag beide vrij met als reden om de buurt/omgeving te verkennen. Wij hebben ons eerste nachtje heerlijk uitgeslapen. Het is een heerlijk bedje. Het plan was deze dag om naar het stadje Warwick te gaan en dat hebben we ook samen gedaan. Wij zijn met de bus naar het stadje Warwick geweest het is vooral een klein maar leuk dorpje. Vele verschillende restaurantjes en winkeltjes. Vele winkeltjes waren gesloten deze dag i.v.m. met zondag. Wij hebben ook van afstand het Warwick Castle gezien. Warwick Castle is een heel mooi wit kasteel. Wij gaan zeker Warwick Castle nog een keertje bezoeken. Boodschappen gedaan bij Marks & Spencer. Alae heeft zwarte nette schoenen gekocht voor op te werken. Hij heeft alle soorten gepast in zijn maat. Wat kon ik hier om lachen. Na een dagje Warwick lekker noedels soep en chips gegeten en daarna nog eens avond gegeten. Na het avondeten gezellig geskyped met mijn ouders en m’n vriendinnen.
Na deze leuke dag moest ik vroeg naar bed voor mijn eerste werkdagje want ik moest om 6:30 beginnen tot finish dat houdt in dat je werkt tot alles klaar is.

  • 11 Februari 2014 - 12:17

    Svetlana:

    Wat bedoel je, Nicole, met "om 6:30 beginnen tot finish dat houdt in dat je werkt tot alles klaar is"? Houd je werktijden in de gaten, alsjeblieft.

  • 11 Februari 2014 - 13:27

    Nicole Bonnema:

    Finish dat houdt in dat je werkt met het ontbijt en als er reserveringen zijn voor de lunch werk je ook tijdens de lunch en dan mag je na de lunch naar huis als er geen lunch is dan mag je meteen naar huis. Ik houd zeker mijn werktijden in de gaten. Ik heb een heel mooi boekje van school gekregen waar ik mijn uren per dag moet noteren. Dat doe ik ook !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 4091

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Stage Engeland 2014

Landen bezocht: