31 januari 2014 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu 31 januari 2014 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Bonnema - WaarBenJij.nu

31 januari 2014

Blijf op de hoogte en volg Nicole

31 Januari 2014 | Nederland, Amsterdam

S’ochtends mijn koffers ingepakt samen met mijn lieve mama. Alles wat ik meewilde hebben paste gelukkig in beide koffers. S ’middags de laatste boodschappen gedaan voor mijn afscheid/verjaardagsfeest. Rond het einde van de middag kwam Gillian gezellig avondeten het was tenslotte mijn laatste avondje voor vertrek. S ’avonds was het een groot feest met mijn lieve familie met lekkere hapjes. Verder ook nog een speech gehouden. Kortom het was een onwijs leuk laatste dagje in Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 4092

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Stage Engeland 2014

Landen bezocht: